Nyomtatás 

Ügyfélszolgálat

Cím: 1025 Budapest, Verecke út 41.
Telefonszám: +3630 297 1953
E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Weblap cím: www.worldmission.hu
Ügyfélszolgálat idő: Hétfő - Péntek, 9-17 (előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetés alapján)

 

A vevői reklamációk kezelése / panaszkezelés

Az ügyfél panaszát a következő módokon teheti meg:


Írásban a „Vásárlók könyve” dokumentumba történő bejegyzéssel vagy írásban postai úton vagy elektronikus levélként a Társaságnak vagy bármely munkatársának címezve. Ebben az esetben a panasz fogadójának fel kell vennie a panaszt a „Vásárlók könyve”-be, amelyhez mellékelni kell az írásos bejelentést.


Amennyiben lehetséges a panaszt felvevő személy az azonnali orvoslás érdekében saját hatáskörében tesz kísérletet a panasz okának kivizsgálására és elhárítására. Ha a panasz okát nem sikerül elhárítani, a panasz tényéről és körülményeiről tájékoztatni kell a cégképviselőt. A Társaság alapvető célja, hogy a panasz kivizsgálásának időtartama lehetőség szerint az ügyfél bejelentésének / panasz beérkezésének időpontjától számított 2-3 munkanapot ne haladja meg. Jogos panasz rendezését és az ügyfél tájékoztatását legfeljebb 30 napon belül le kell zárni. Az írásbeli panasz kivizsgálásának eredményéről a panasztevőt írásban kell tájékoztatni. A válaszlevélben az ügyfél által felvetett valamennyi kérdésre teljes körű választ kell adni, amennyiben az ügyfél kérelme elutasításra kerül, akkor a válasznak az indoklást is tartalmaznia kell. A panaszt és annak kivizsgálását, valamint a panaszos tájékoztatására vonatkozó információkat minden esetben iratgyűjtő alkalmazásával, a „Vásárlók könyve”-be tett bejegyzéshez egyértelműen köthető azonosítással, egységesen vezetni.